marți, 29 ianuarie 2013

Firma de paza - Gerula Guard Security - GGS cu sediul la Mihailesti , nu platesc banii la oameni

Mare atentie cand va angajati , multe firme au inceput sa practice astfel de metode ca aceasta firma .


Firma de Paza Gerula Guard Security a domnului Dobre Ionut - Seful Politiei Rutiere Bolintin Vale (Circulatie) - detinator al acestei firme isi tine angajatii 3-4 luni maxim fara forme legale pe motivul ca sunt in proba iar cand angajatul face 3-4 luni acesta il trimite " la plimbare " fara sa le achite drepturile salariale pe ultimele 2 luni .


Dobre Ionut - cel ce se ocupa de Firma GGS


Dobre Ionut este fiul Primarului de la Mihailesti , judetul Giurgiu ,primar de PDL actual PNL .



Primarul Mihailesti , Giurgiu



URL : http://treicaifrumosi.blogspot.com/2013/01/firma-de-paza-gerula-guard-security-ggs.html

12 comentarii:

  1. este o minciuna la adresa primarului din Mihailesti. totul este politic. se doreste a se denigra imaginea acestui primar.. sunt directorul acestei firme si vreau sa aduc la cunostinta ca persoanele enuntate mai sus nu exista si nu au existat niciodata in aceasta firma de paza..doresc sa mentionez ca GERULA GUARD SECURITY este o firma foarte serioasa si corecta in ce priveste salariatii..

    RăspundețiȘtergere
  2. Are mare dreptate cel care a scris articolul , de ce nu a scris de alta firma din Giurgiu sau de ce este politic ? Ca eu nu vad sa fii scris ceva rau despre primarul din Mihailesti ... A scris despre bondocu ala de e cu banii la firma si nu ii da... vorbesc din propria experienta la GGS asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Niste pacalici si eu mai am de luat de la aceasta firma fantoma 500 lei dar mi.am luat gandul de la ei. Deci oameni buni fugiti de aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. BIG LIKE am lucrat acolo si e o teapa mare plateste la 2-3 luni exitti ggs

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o firma de afioti am lucrat si eu la ei mai am de loat bani pe 4 ture sa vedem daca oi mai reusi sa recuperez ceva dupa urma lor nu va angajati la aceasta firma

    RăspundețiȘtergere
  7. Au numai tiani in firma metionez k aceata firma se numeste acum guaranteed guard security au venit cu tupeu in post la mine sa dea in noi feritiva de aceasta firma a pnl-LEULUI
    A fiului primarului din mihailesti este un buldog care azmute haita

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa va dati "demisia" dacă sunteți angajați la aceasta firmă pentru că nu este nici o diferență între aceasta firma și una fantomă angajează oameni o lună două și nu le platesc serviciile prestate

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Am lucrat la această firma circa 9 luni de zile și am de luat salariul pe 13 ture9×75 lei pe tura. Am făcut plingere la IT Giurgiu aceștia au mers în control și au găsit semnate atit statele de plata cit și Statele de concediu de odihna de către alte persoane .Am făcut plingere penala la Parchetul Giurgiu și aceștia au trimis dosarele către Politia Ghimpati dar nici pina in ziua de astăzi nu s-a făcut nimic sa ne recuperam banii. Am fost chemați la Poliția Ghimpati pentru a da specimene de semnături și acestea nu corespund cu semnăturile noastre. Asa ca așteptăm de mai bine de 3 ani pt a rezolva cazul nostru dar nu mișcă nimeni ni. Eni nici un deget.

      Ștergere
  11. SUNTETI PROSTI TOȚII MARȚABOIILOR ��

    RăspundețiȘtergere

Stiai ca ?

Stiai ca eruptia unui vulcan s-a auzit in Australia ?

Articole importante pe acest blog !

Poti descoperii multe pe acest blog . Daca ti-a placut ce ai gasit aici da-ne un like pe faccebook !

Postări populare